جواب شبهات

پاسخ به شبهات به شکلی ساده، روشن و دقیق.

جواب شبهات

پاسخ به شبهات به شکلی ساده، روشن و دقیق.

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

آهنگ حرام در مکان عمومی

آهنگ در مکان عمومی

اشکال: من دوست دارم صدای ضبط ماشینمو زیاد کنم و اون آهنگی رو که شما میگین حرامه با صدای بلند گوش بدم، شما میتونین گوشتونو بگیرین.


جواب یک: این حرف مثل اینه که گفته بشه من به سمت شما سنگ پرتاب میکنم، شما میتونین جاخالی بدین.

جواب دو: حتی اگه مسلمان نباشیم و حتی اگه به خداوند متعال هم اعتقاد نداشته باشیم باید به حقوق شهروندی دیگران احترام بذاریم. اگه توی مترو بدون هندزفری آهنگ گوش بدیم، حق شهروندی دیگران رو زیر پا گذاشتیم چون شاید یکی بخواد استراحت کنه. اگه توی خیابون صدای ضبط ماشینمونو زیاد کنیم، حق شهروندی دیگران رو زیر پا گذاشتیم چون شاید یکی نخواد به اون آهنگی که ما گوش میدیم گوش بده. اگه توی جنگل درهای ماشینمونو باز کنیم و صدای ضبطو زیاد کنیم، حق شهروندی دیگران رو زیر پا گذاشتیم چون شاید یکی بخواد از آرامش طبیعت استفاده کنه.

  • عمار مازندرانی

آهنگ حرام

آهنگ در جنگل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی